5 تکنیک ساده برای طراحی سایت - ساخت وب سایت

Wiki Article

این افزونه‌ها سرعت سایت را به شدت پایین می‌آورند. از طرف دیگر اگر یکی از این افزونه‌ها آسیب پذیری امنیتی داشته باشد، ممکن است اطلاعات سایت شما به دست هکرها بیافتد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک گرافیک جذاب، سرعت مناسب بالا آمدن وب سایت و سئوی خوب می تواند شما را از ما بقیه سایت های پزشکی پیشتاز کند.

سایت های وردپرسی در تارینوتک دارای طراحی گرافیکی اختصاصی ، سرعت لود بالا ، زیرساخت سئو شده ، ریسپانسیو و امنیت بالا بوده و مستندات آن به کارفرمایان عزیز ارائه خواهد شد.

  با سلام و احترام. هریک از پلن ها یک سری امکانات اختصاصی دارند که کاملا قابل تغییر و شخصی سازی هستند.برای موردی که شما فرمودین میتونین پلن پایه ما رو انتخاب کنین و چند امکان و قابلیت اضافه ای که مد نظرتون هست رو از پلن های دیگه به اون اضافه کنین.

اول از همه بگویم که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای وبلاگی است. یعنی به صورت پیش فرض قابلیت ساخت فروشگاه اینترنتی را ندارد. اما همانطور که گفتیم وردپرس افزونه‌های بسیار زیادی دارد.

اگر شما عزیزان یک سایتی دارید که خیلی وقت است در آن هیچ فعالیتی نکرده اید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که آن را به دست طراحان متخصص ما بسپارید تا وب سایت شما را بررسی کنند بررسی کرده و اگر نیاز به تغییرات و بهینه سازی بر روی وب سایت شما احتیاج شود.

مثلا یک بار از شرکتی کمتر شناخته شده هاست خریدم و سایتم را روی آن راه‌اندازی کردم. بعد از مدتی به دلیل نگرفتن بک آپ از طرف آن شرکت، تمام اطلاعات سایت من از بین رفت.

تمام امکانات می تواند به طور اختصاصی و از پایه یا از طریق وردپرس طراحی گردد.

می خواستم بدانم این توضیحات مگر برای ساختن سایت با وردپرس نیست؟

در این مطلب به شما یاد دادیم که چطور با وردپرس یک سایت فروشگاهی بسازید. همانطور که متوجه شدید، این کار چندان راحت نیست. اگر واقعا می‌خواهید از فروشگاه اینترنتی خودتان درآمد بالایی داشته باشید، باید از روش بهتری برای ساخت سایت فروشگاهی استفاده کنید.

  با سلام و احترام. بسیار از لطف و اعتماد شما ممنونیم.در مورد پشتیبانی و خدمات توسعه که ممکن هست در طی سالیان بعد بهشون نیاز پیدا کنین باید عرض کنم که همونطور که در این مقاله هم ذکر شده بهترین راه برای شما پرس و جو از مشتریان قبلی و قدیمی شرکت آوینا پرداز هست. شرکت هایی هستند که سالیان متمادی ما افتخار همکاری با اون ها رو داریم که میان اون ها مجموعه هایی هستند که در گذشته با شرکت طراحی وب سایت دیگری همکاری میکردن.

قبل از طراحی وب سایت جستجو کنید. امروزه اگر دقت کنید هزاران سایت در جهان و در کشورمان ایران که این سایت ها به جهتی ممکن است رقیب اصلی شما باشند طراحی و راه اندازی می شوند.

برای این لینک منبع که مشتری‌ها به سایت شما بیایند لازم است در صفحه اول گوگل باشید. برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل باید اصول و مبانی سئو سایت را رعایت کنید.
دسته بندی محصولات به مشتریان کمک می‌کند تا کالاهای موردنیاز خود را سریع‌تر و راحت‌تر پیدا کنند. به همین دلیل دسته بندی‌های محصولات سایت را باید با دقت درست کنید.

هر دوی این افزونه‌ها امکانات کاملی ارائه می‌کنند و تقریبا برای هر نوع سایت فروشگاهی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. امکانات اصلی این دو افزونه عبارتند از:

پس حواس‌تان باشد که یک شرکت هاستینگ خوب و معتبر را برای ایجاد سایت انتخاب کنید. علاوه‌بر این هاست شما باید از نظر سخت افزاری قدرتمند باشد تا سایت با سرعت بالایی بارگذاری شود.

طراحی سایت فروشگاهی متفاوت از وب سایت های خدمات طراحی وب سایت شخصی است.بدلیل پیچیدگی های زیادِ طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و زمان بیشتری که نیاز دارند کمی گران تر از طراحی وب سایت شخصی خواهند بود.

باید پلتفرم و بسترهایی را انتخاب کنید که اکثریت مخاطبان شما در آن حضور داشته باشند تا بازدهی بیشتری را از انتشار محتوا بدست آورید.

آن زمان مجبور بودم با وردپرس کنار بیایم چون مثل الان فروشگاه سازهای ایرانی شناخته نشده بودند. حالا فروشگاه سازهایی مثل پرتال تمام مشکلاتی که گفتم را حل کرده‌اند. فقط کافیست یکی از بسته‌های پرتال را خریداری کنید و دیگر هیچ هزینه دیگری لینک منبع از شما دریافت نمی‌شود.

هدف شرکت تارینوتک استفاده از کامل ترین و آخرین تکنولوژی وفناوری ها با ایده های خلاقانه در ظاهر سایت شما می باشد تا مخاطبان زیادی از این طریق جذب کنید.

باید وظیفه هرکسی در این مسیر مشخص باشد تا از هرج و مرج و هدر رفتن زمان و نیروی انسانی جلوگیری شود.

·         پتانسیل بالای این وب سایت ها برای گسترده تر شدن و اضافه نمودن ویژگی اینجا کلیک کنید های جدید با صرف هزینه و زمان اندک

  با سلام و سپاس از شما. متاسفانه هیچ تعرفه مشخص و رسمی برای طراحی وب سایت وجود نداره. دلیل این موضوع گسترده بودن روش ها و متدهایی هست که میشه باهاشون وب سایت طراحی کرد.البته خدماتی مثل پشتیبانی و همچنین مسائل سخت افزاری مثل نوع هاستینگ هم توی قیمت ها تاثیر گذاره. این موضوع باعث شده در کمال تاسف برخی از شرکت ها از عدم آگاهی مشتریان خودشون سو استفاده کنن و قیمت های خیلی بالایی برای رو برای طراحی یک سایت معمولی و حتی بی کیفیت دریافت کنن.

قبل از این که فروشگاه شما به صورت کامل آماده شود باید به سراغ تنظیمات امنیتی سایت بروید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و رایگان است.

تنها مجموعه دارای افزونه انحصاری وردپرس جهت ارتقاء امنیت مشتریان

ما برای آرامش و موفقیت شما ارزش زیادی قائل هستیم و در همین راستا هر زمان که شما نیاز به سور های اصلی وبسایت خود داشته باشید ما آنها را به شما ارائه خواهیم کرد پس شما هیچ وابستگی به هیچ کجا نخواهید داشت!!

پیشنهاد میکنم مقداری اطلاعاتتون رو بالا ببرین ، همچنین میتونین با مشاوران ما تماس بگیرین تا راهنمایی های لازم برای انتخاب بهتر به شما داده بشه.    علی یونسی

Report this wiki page